доц. др Јагода Топалов

Доцент
Одсек за англистику
485-3852
Научна областАнглистика
Датум избора 15. март 2017.

Предмети

15ЕЈ003Енглески језик Б2.1
15ЕЈ007Енглески језик Б2.2
15ЕЈЕЈ54Обједињене језичке вештине 7
15ЕЈЕЈ64Варијетети енглеског језика
15ЕЈЕЈ66Обједињене језичке вештине 8
15ЕЈЕЈ71Примењена лингвистика
15ЕМ001Техника научног рада
15ЕМ024Индивидуалне разлике у настави енглеског језика
15ЕМ027Студијско истраживачки рад

Библиографија

Радови у часописима

Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави: усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима

Б. Ераковић, J. Топалов, Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави: усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini , Vol. 2, pp. 267 - 286, 2018

АуториБорислава Ераковић и Јагода Топалов
Година2018
ЧасописZbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini
Волумен2
Страна од267
Страна до286

Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective

S. Halupka-Rešetar, L. Knežević, J. Topalov, Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective, Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 39, No. 10, pp. 912 - 924, 2018

АуториСабина Халупка-Решетар, Ljiljana Knežević и Јагода Топалов
Година2018
ЧасописJournal of Multilingual and Multicultural Development
Волумен39
Број10
Страна од912
Страна до924

Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, Vol. 47, No. 3, pp. 129 - 144, 2017

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2017
ЧасописZbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini
Волумен47
Број3
Страна од129
Страна до144

Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini , Vol. 46, No. 3, pp. 137 - 153, 2016

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2016
ЧасописZbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini
Волумен46
Број3
Страна од137
Страна до153

Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, K. Sinwongsuwat, Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom, Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 37, No. 7, pp. 750 - 764, 2015

АуториБиљана Радић-Бојанић, Јагода Топалов и Kemtong Sinwongsuwat
Година2015
DOIhttp://dx.doi.org/10.1080/01434632.2015.1022180
ЧасописJournal of Multilingual and Multicultural Development
Волумен37
Број7
Страна од750
Страна до764

Academic research skills of university students

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Academic research skills of university students, Romanian Journal of English Studies, Vol. 10, pp. 145 - 152, 2014

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2014
ЧасописRomanian Journal of English Studies
Волумен10
Страна од145
Страна до152

Процена самоефикасности и успех студената у учењу енглеског језика

J. Топалов, Б. Радић-Бојанић, Процена самоефикасности и успех студената у учењу енглеског језика, NASTAVA I VASPITANJE, Vol. 1, pp. 121 - 134, 2014

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2014
ЧасописNASTAVA I VASPITANJE
Волумен1
Страна од121
Страна до134

Students' motivation in EFL context: Motivational influences and practical implications

J. Topalov, Students' motivation in EFL context: Motivational influences and practical implications, Metodički vidici, Vol. 3, pp. 181 - 196, 2012

АуториЈагода Топалов
Година2012
ЧасописMetodički vidici
Волумен3
Страна од181
Страна до196

Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika, Čitalište, Vol. 11, pp. 33 - 43, 2012

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2012
ЧасописČitalište
Волумен11
Страна од33
Страна до43

Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza.

B. Radić-Bojanić, V. Lazović, J. Topalov, Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza., Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol. 43, No. 1, pp. 106 - 121, 2011

АуториБиљана Радић-Бојанић, Vesna Lazović и Јагода Топалов
Година2011
ЧасописZbornik Instituta za pedagoška istraživanja
Волумен43
Број1
Страна од106
Страна до121

Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika, Pedagogija, Vol. 66, No. 1, pp. 113 - 120, 2011

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2011
ЧасописPedagogija
Волумен66
Број1
Страна од113
Страна до120

Књиге и библиографије

Applied linguistics : an activity book for students

B. Radić-Bojanić, Ј. Топалов, Applied linguistics : an activity book for students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2018

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2018
ИздавачNovi Sad: Filozofski fakultet
ISBN978-86-6065-501-3
broj strana72
Тип књигепомоћни уџбеник
Број страна72

Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju

Ј. Топалов, B. Radić-Bojanić, Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2014

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2014
ИздавачNovi Sad: Filozofski fakultet
ISBN978-86-6065-289-0
broj strana147
Тип књигемонографија
Број страна147

Мотивација у настави страног језика

J. Topalov, Мотивација у настави страног језика, Filozofski fakultet Novi Sad, 2011

АуториЈагода Топалов
Година2011
ИздавачFilozofski fakultet Novi Sad
ISBN978-86-6065-088-9
Тип књигемонографија

Varieties of English. An Activity Book for Students

B. Radić-Bojanić, Ј. Топалов, Varieties of English. An Activity Book for Students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2011

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2011
ИздавачNovi Sad: Filozofski fakultet
ISBN978-86-6065-056-8
Тип књигепомоћни уџбеник

Остали радови

The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis, pp. 105 - 121, 2018

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2018
Страна од105
Страна до121

Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, D. Bruner, Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom, pp. 445 - 461, 2017

АуториЈагода Топалов, Биљана Радић-Бојанић и David Bruner
Година2017
Страна од445
Страна до461

Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables, pp. 507 - 517, 2016

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2016
Страна од507
Страна до517

Метакогниција и когнитивне стратегије у разумевању текста у универзитетској настави енглеског језика

J. Topalov, Метакогниција и когнитивне стратегије у разумевању текста у универзитетској настави енглеског језика, 2016

АуториЈагода Топалов
Година2016

Stavovi studenata prema kolaboraciji u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika

J. Topalov, M. Bjelica Andonov, V. Krombholc, Stavovi studenata prema kolaboraciji u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika, pp. 107 - 124, 2015

АуториЈагода Топалов, Маја Бјелица Андонов и Викторија Кромбхолц
Година2015
Страна од107
Страна до124

Uzročne atribucije studenata u učenju engleskog jezika

J. Topalov, Uzročne atribucije studenata u učenju engleskog jezika, pp. 11 - 27, 2014

АуториЈагода Топалов
Година2014
Страна од11
Страна до27

Use of ineffective reading strategies among university EFL students

J. Topalov, Use of ineffective reading strategies among university EFL students, pp. 176 - 186, 2014

АуториЈагода Топалов
Година2014
Страна од176
Страна до186

Strategije održavanja motivacije u učenju engleskog jezika kod studenata Anglistike

J. Topalov, Strategije održavanja motivacije u učenju engleskog jezika kod studenata Anglistike, pp. 493 - 510, 2014

АуториЈагода Топалов
Година2014
Страна од493
Страна до510

Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja, pp. 433 - 441, 2013

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2013
Страна од433
Страна до441

Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika, pp. 551 - 562, 2013

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2013
Страна од551
Страна до562

Virtuelna kolaboracija u nastavi engleskog jezika - TeachingEnglish.org.uk и Skype in the Classroom

J. Topalov, V. Krombholc, Virtuelna kolaboracija u nastavi engleskog jezika - TeachingEnglish.org.uk и Skype in the Classroom, pp. 9 - 22, 2012

АуториЈагода Топалов и Викторија Кромбхолц
Година2012
Страна од9
Страна до22

Strategije čitanja na engleskom jeziku kod studenata – kvantitativna analiza

J. Topalov, Strategije čitanja na engleskom jeziku kod studenata – kvantitativna analiza, pp. 27 - 39, 2012

АуториЈагода Топалов
Година2012
Страна од27
Страна до39

Effects of Strategic Reading Instruction on EFL Students' Reading Performance

J. Topalov, Effects of Strategic Reading Instruction on EFL Students' Reading Performance, pp. 186 - 195, 2011

АуториЈагода Топалов
Година2011
Страна од186
Страна до195

Мотивација у учењу енглеског језика као изборног предмета код студената Филозофског факултета у Новом Саду

J. Topalov, Мотивација у учењу енглеског језика као изборног предмета код студената Филозофског факултета у Новом Саду, 2009

АуториЈагода Топалов
Година2009

Менторство

Мастер академске студије другог степена

  • Упоредна анализа спремности на комуникацију на енглеском језику код ученика првог и четвртог разреда средње школе, Анђела Дражић, 30.10.2018.
  • Однос између циљева достигнућа и приступа учењу код студената Енглеског језика и књижевности, Кристина Балаша, 26.09.2018.
  • Компаративна анализа стратегија слушања на енглеском језику као страном код ученика седмог разреда и стратегија слушања у уџбеницима за седми разред, Јелена Ђурђевић, 20.02.2018.
  • Мотивација у академском писању у учењу енглеског језика као страног на високошколском нивоу, Јармила Белањи, 26.09.2017.
  • Однос атрибуција и самоефикасности и њихова повезаност са успехом у учењу енглеског језика као страног код ученика у средњој школи, Сузана Агоч, 05.07.2017.
Врх стране